Jaopp..

2012-12-07 | 16:47:00 | Vadsomhelst »

 
Varför är det såhär: jag hade en massa respekt, vänner, och folk som brydde sig om mig....nu...trots allt som hänt, så står jag ensam där mamma och syrran inte finns. Folk går omkring och verkar inte bry sig, eller så behandlar de mig som om jag var nåt tåligt porslin...har ni inte tänkt på hur lätt jag kan gå sönder? Hur hemskt skadad jag fortfarande är, även om jag inte visar det, så please öppna ögonen och kolla efter extra :( jag mår bara sämre och sämre, ibland känns det som att jag bara vill försvinna...bara ligga ner och aldrig behöva röra på mig igen... :( så skitig kan världen vara, det är helt otroligt.

KOMMENTAR
Postat av: Morsan

Det är att man känner sig ensam om det
Man varit med om. Jag kan förstå hur du tänker,
Det är jobbigt. Älskar dig så oändligt mycket ! Morsan

Svar: <3
Moa Annie Kvist♥

2012-12-07 @ 20:21:44
Postat av: Mormor o morfar

Lilla Moa !
Du är inte ensam ! Vi har upplevt mkt detta år och du ska veta att vi älskar dig så mkt
mormor o morfar

Svar: <3
Moa Annie Kvist♥

2012-12-07 @ 21:05:40
Postat av: KAJSA

Moooa du ska inte känna dig så här men jag finns ändå, önskade jag kunde träffa dig varjedag<3

Kämpa du är skitstark.. KRAM

Svar: åh tack..<3 finns oxå där för dej vettu <3
Moa Annie Kvist♥

2012-12-07 @ 22:32:19
Postat av: Anna

Ibland känner man sej ensam även om folk finns runtOmkring
Det gäller att söka upp nån som lyssnar .....
vissa dagar är värre och det man varit med om behöver bearbetas på olika sätt.. Det finns oftast stöd nånstans bara man hittar dit... Ge inte upp....fortsätt... Det är fint när du skriver hur det känns ... Starka känslor behöver komma ut ...
.. Kramar om....


2012-12-07 @ 22:45:23

FRÅGOR/KOMMENTARER:

NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL:

DIN BLOGGADRESS:

FRÅGA PÅ!: