Svar på frågorna!

2012-12-05 | 14:58:20 | frågestund »

FANNY L
 
Vilken linje vill du gå i gymnasiet? samhälle tror jag nog ;) 
 
Vem är din favorit i 1D? Harry såklart :D
 
Din största dröm? ofan vilken bra fråga! Hm... att vinna miljoner och resa överallt haha och flytta utomlands 
 
Ditt bästa och värsta minne i livet? Mitt bästa var..att han försvann från mitt och familjens liv och det värsta var..att jag var för svag, när det hände en sak förut.
 
Vad tkr du om mig? ;) Du e en söt, fin och jätttttesnäll tjej :D 
 
Älskar du färgen turkos? :D ALLTID ;)
 
 
                     
                                  ANGELICA                                    

   hej på dig, lilla vän. hej på dej

vad tänker du exakt på just nu? "Kommer jorden att försvinna?"

vad var det bästa som hänt dig under detta året? och värsta? värsta va ett bråk som skedde i somras och det bästa va allt, kommer inte på något kekeke

vad är det du vill mest just nu? just nu vill jag bara ha en kille. 

ser du fram emot örebro? ja det gör jag nog ;) 

varför älskar du one direction? för att de sjunger bra o snygga py haha

hur ser din drömman ut? flytta utomlands :)

guess who i am :) of course ufooooo

 

KAJSA

 

Hur mår du? :) Mår bra men e sjuk :(


Vad vill du göra i framtiden, hur ska den se ut? hehe har ej tänkt på det men annars vet jag faktiskt inte :)


Om du inte hette Moa vad skulle du vilja heta då? skulle vilja heta Rihanna haha :)


Varför är du så söt? hehe fråga inte mej ;)


Har du varit utomlands, vilka länder har du besökt? Har besökt Italien, Thailand, Grekland, Spanien, Danmark, Finland, Cypern, Kroatien, Holland och massor mera..

 

PUSS

 


KOMMENTAR

FRÅGOR/KOMMENTARER:

NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL:

DIN BLOGGADRESS:

FRÅGA PÅ!: