Jag är skadad men stark och arg.

2012-10-17 | 13:25:00 | Vadsomhelst »

 
 
Jag älskar er min familj ♥
 
Jag är skadad men stark, arg. Varit med om massor hemska grejer. Jag skyddade mina småa syskon, när det hände massor saker här hemma. Han våldtäkte mot barn, grov fridskränkning samt olaga hot. Han är en psykopat. Jag skulle vilja bara....... han har förstört vårats liv. Ni tror att allting är över, faktiskt inte. Allt pågår fortfarande nu. Ni måste respektera oss brottsoffer familjen. 
 
Jag försöker så gott jag kan för att kunna klara med skolan, läxor m.m. Vi alla tre börjar om, går vidare.
 
Jag är inte nöjd med 3 år och 6 månads fängelset..! det är för lite, han borde ha livsfängelse.. Jag är jättearg. Sverige är svag. De förstår inte hur det har varit. Vad tycker ni? är det mycket eller lite?
 
Allt går bara så snabbt..

KOMMENTAR
Postat av: matty

Du är så underbar och jag är så sjukt stolt över dej som klarar igenom alla tuffa grejerna i vardagen <3 älskar dig

2012-10-17 @ 17:10:17
Postat av: Morsan

Man kan tro att man är stark, men inom sig
Går man sönder bit för bit.

Jag älskar dig så mycket!
Morsan

2012-10-20 @ 15:51:55
Postat av: Anna

Kram du Moa! Det ni varit med om är hemskt,
Skönt att ni har varandra så ni kan stödja varann framöver
Bamsekram

2012-10-20 @ 16:37:33
Postat av: 'Moster' Anne

Hej gumman! Fina bilder på er ❤
Jag har inga ord att skriva just nu, återkommer senare!
Jag älskar er! ❤❤❤❤

2012-10-20 @ 16:50:04
Postat av: Milla

All kärlek till er! Jag och småttingarna kommer för alltid vara en del av er! Vi ska resa oss starkare ur detta! Kärlek! <3

2012-10-20 @ 21:59:46

FRÅGOR/KOMMENTARER:

NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL:

DIN BLOGGADRESS:

FRÅGA PÅ!: