svar del 2 :)

2012-10-03 | 19:44:00 | frågestund »

Leilääääääää

- ska u tbx rida snart? Ja såklart men när vet jag ej

- ska du väl vara med på ridläger? 2013, nej tror inte det 

- älskar u nån kille jsut nu? Nja nej 

- vad e jag för dig? Du är min barndomsvän.

- kommer u snart tbx t skolan? Jadå ska försöka, saknar ni mej? :’)

Övriga: spelar iroll vad som händer men u e alltid min vän. det vet du.<3

 

Jonnäääääää

Taggar du till xfactor?! OFCCCC :*

Gillar du det nya blogg.se? ja litegrann men hellre den gamla blogg.se J

Vilka är dina idoler? One Direction, Coldplay och Tokio Hotel :D

Favoritmärke/affär? Affär: Jc, ginatricot, cubus, hollywood, junkyard, hööks, hollister m.m! Märke: humör, adidas, sweet, björnborg m.m

 


KOMMENTAR

FRÅGOR/KOMMENTARER:

NAMN:
Kom ihåg mig?

EMAIL:

DIN BLOGGADRESS:

FRÅGA PÅ!: